2011

Sjukt... Aja, det ska vi väl klara av som alla andra år som gått. Gott nytt år!

Idag har jag och Ellinor sovit som en gud, men blev väckt ett x antal gånger av att min telefon ringde...... Men lyckades somna om alla gånger som tur är. Vaknade vid halv ett av att Ellinor skulle fara hem, då klev jag upp och väntade på Sandra som skulle hämta mig. Då for vi till byn, har kört skoter i isvädret......... Var verkligen iskallt överallt, så vi vände efter någon timme. Men innan det hade vi hälsat på några typer. Sen for jag till fammo och faffa, åt riktigt god mat, lax. Sen kollade vi grevinnan och betjänten som alla andra år, samt vänta på tolvslaget. Sen for jag till sandra, och nu sitter vi här och ska inte göra så värst mycket. Mysigt vi haft idag, fira nyår i byn istället för att umgås med alla fyllisar i stan.

Vi ska fika på två röda, ni kommer nog få mer uppdateringar också.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0