Blandade känslor

Tråkigt man kan ha det liksom, jag for hem för att äta och när det väl är middag så vill jag inte ha något. Äsch, om man vaknar sent och fikar sent får man ta konsekvenserna. Tror iallafall att jag håller på att bli förkyld, men hoppas verkligen inte det. Vill inte bara ligga här och tyna bort i sängen, nog för att det hade varit gudomligt skönt! Men vill hitta på något idag, dock inte vara ute och frysa. När jag vaknade idag så hade Ellinor redan kladdat ihop en smet som vi sen grädda. Det blev gudomligt goda chokladmuffins med grädde och jordgubbar.

Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag fyller år, gissa om jag längtar! Men dock bara 8 dagar kvar tills skolan börjar igen, ser inte framemot det... Alla prov och nationella... Gymnasieval.... Ja oj va roligt läsår....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0