Börjar tro att vi kan gå genom eld

Och sätter igång med plugget. Ikväll ska jag nämligen plugga gärnet, ska först och främst läsa klart no boken och sen ska jag plugga på den. Och efter det ska jag plugga inför skoterprovet som är på onsdag!!! Och har nämligen körning imorgon så skoterkortet kanske är kirrat redan på onsdag! Hoppas det, för sen är det bara bilkortet kvar. Ska gå den där kursen snart så jag får börja övningsköra, har tänkt göra det ända sen jag fyllde år men jag kommer aldrig till skott liksom. Men om jag inte klarar av att ringa henne så får väl mamma göra det :)

Idag efter skolan for jag och E till Gve för att gå på någon affär, och det var varken positivt eller negativt.. Det positiva är att jag köpte skor, det negativa är att skorna kosta mig skjortan. Okej, de var inte såå dyra, men har ju varit i Luleå i helg så köpte ju nästan upp alla mina pengar där. Nånå, nog klarar jag mig. Det var ju trots allt inte mina pengar, så får tillbaka alla pengar någon dag här snart. Tur det :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0