Byn

Nu hoppar jag i lådan med min Sandra. Har nyss kommit till mig efter att ha varit hos Sandra med Broberg, Jonathan och Ellinor som kom och hälsade på oss här i byn. Vi har varit lite överallt och gjort inte så mycket. Har varit hos mig och ätit Billys, gott som fan! Fastän jag tar bort det som är på.. Ja jag vet att jag är knäpp.

Idag blev min skoter klar!!!!! Men det kändes ganska äckligt att köra den efter så pass lång tid som det gått sen jag sist gjorde det.. Är så van med Sandras. Men ska köra den imorgon, så får hoppas jag vänjer mig! Sen på kvällen hoppas jag på massa mys, för är verkligen på det humöret nu.

Och om jag inte sagt det så klarade jag skoterkortet idag! Så hoppas jag får den till nästa helg, eftersom det kanske blir en sak då. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0