Dag 29 - mina ambitioner

Ja vad är ambitioner? Är det vad man strävar efter? 

Det jag strävar efter och alltid har strävat efter är att få bra betyg, fast på senaste tiden har det varit allt för slitsamt. Jag vill kunna gå en bra linje och klara av den, sen läsa vidare till något jobb som är roligt men samtidigt ger mycket mycket mycket lön. Jag försöker även vara glad varenda dag, och de som känner mig vet att jag oftast är det. Jag är oftast alltid jätte glad och har jätte lätt att få andra att skratta. Egoistisk jag låter, men det är så. Så mina ambitioner är väl ganska enkla om man bara står i och verkligen vill klara det. Hoppas du fick svar på vad du ville veta, Elina! :)


Kommentarer
e

tack yonna! ;)

2011-01-05 @ 05:56:26
URL: http://elinapalmhed.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0