En till sak jag kan checka av på min lista

Haha, kom just in. Har varit ute med skotern redan... Och vi har inte ens ätit frukost. Jaja, ska berätta hur det hela började:

Pappa ringde vid nio och sa att skotern hade slutat funka och att jag var tvungen att komma med andra skotern dit var han va och bogsera han. Men först skulle vi tanka. Så då for jag och Sandra och tanka, sen begav vi oss mot var han befann sig. När vi nästan är framme möter vi han...... Då hade den tydligen börja fungera igen. Men jag frös så mycket om min tumme så jag var tvungen att ta rmkn tillbaka. Så jag och Sandra for i förväg hemmåt, när vi nästan är framme så kommer det ett litet dike(som jag trodde jag skulle klara.....), men icket! Jag och Sandra slår i backen och flyger av skotern, själva skotern fortsätter framåt.. Haha, jag tror jag blunda när vi just flög, eller jag vet inte, för jag såg Sandra i ögonvrån när hon flög ovanför mig och hur skotern fortsatte förbi. Det enda jag tänkte på när vi slog i marken var att springa så fort som möjligt till skotern och gasa(så den inte skulle dö igen). Sen for vi hemåt, tog det lite försiktigare då.

Haha, kul att vi vakna tidigt iallafall. Nu ska vi fika, sen vet jag inte vad som händer och sker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0