Ensam lördag i byn.

Ligger i sängen och har gjort det hela dagen. Shame on me. Nä men jag har seriöst inte haft ett skit att göra idag, eftersom Sandra inte kom. Så imorgon får jag väl köra skoter själv antar jag. Eller om pappa och lillasyster också ska ut så kör jag med dem. 

Och fan att internet här ska vara så jävla konstigt, vet inte vad det är med byn och att ladda ner filmer..? Aja, har iallafall kollat färdigt säsong tre nu.... Och det hatar jag mig själv för. Eftersom jag inte har säsong fyra här. Kommer vara dötråkigt nu när jag ska sova. Tur att det är söndag imorgon så jag får ladda ner säsong fyra när jag kommer till stan. Har blivit beroende av serien!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0