Forbidden rose

Sitter just nu på golvet och skriver på datorn, för har nämligen kopplat in den i tvn för att jag ska kolla en film senare efter duschen. Och då orkar jag inte koppla lös den, och den räcker inte ända till sängen... Men jag ska nog klara mig ett tag iallafall. Kom nyss hem, har varit ute med E och S nu på kvällskvisten när alla andra hade farit hem. Vi gjorde verkligen ingenting, men det var skoj iallafall. Konstigt att jag är sexton nu, men jag vänjer mig väl! Har redan börjat nedräkningen till 18år lite sådär i smyg.. Snart, snart! Och imorgon ska jag besöka syon, har massa frågor och ganska bråttom. Fan. Men vi kommer säkert lösa det på bästa möjliga sätt iallafall, hoppas det. Förresten så måste jag ringa ett till samtal imorgon kom jag på, har redan glömt det men det var säkert nå som jag förhoppningsvis kommer ihåg imorgon.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0