Friday

Nu sitter jag hos pappa och har just landat framför tvn med en popcorn skål! Idag hade jag och E skola, vi var 6 stycken där... Men det var ganska skönt ändå! Vi har även hunnit somna, som vi lyckats med i princip varje dag i skolan. Men skönt var det. Efter skolan for vi på Frasses och åt lunch, sen for vi och hämta S. Då for vi runt lite. Var tvungen att stanna och kolla på bilen eftersom det var nå som var fel, och då såg vi det... Punka! Så vi fick byta däck där i 100 minus grader, förfrös nästan mina fötter.. Men innan det var vi till mig och åt lite kvarblivet fika sen igår. På kvällen efter E hade ätit middag for vi till N och därifrån till Coop. Efter det for vi till mig, vänta på pappa och sen for jag till byn.

Nu kollar jag Hollow man och ska fortsätta med det tills den är slut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0