Go & gla'

Idag är det onsdag då och det är en dag kvar, vilken längtan. Inte till presenterna utan till vetskapen om att jag får köra bil lagligt (ja fast med målsman bredvid då...) och att jag får göra skoterprooovet som jag längtar till. Nä nu taggar vi torsdag som vill se ut ungefär såhär: tråkig jävla skola till tre ungfär, då bär de av till vårdcentralen för att ta den sista Twinrix-sprutan och efter det ungefär vid fyra så blir det väl bara att äta middag och sånt. Kanske man får lite gäster också :) Intressant.

Kom alldeles nyss hem, fick skjuts hem av Ellinor som är så snäll och skjutsar mig! Nu ska jag äta middag sen skulle jag vara med Nickeeee.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0