I'm going in for the kill

Har damp på min lillasyster, så ska snart gå och dö en sväng i sängen... Försökte plugga men det gick inte så värst bra, orkade inte mer än en sida hehe. Men ska göra ett till försök senare ikväll. Nu ska jag iallafall kolla tv och hoppas på en annars lugn kväll. Har nyss duschat och satt hårinpackning och sen testat några saker som jag köpt idag. Jag och E har en deal att till sommaren ska vi ha en annan stil, en gullig stil, en stil som inte bara består utav svarta och vita kläder.. Så idag har jag påbörjat min nya stil och fyllt på min svarta och vita garderob med lite färg. Men inte så mycket färg dock. Intressant.

Men nu ska jag bege mig mot tvn. Skriver kanske senare ikväll!


Söt stil man har... Detta var sommaren 2009, ser inte ut som att min stil har ändrats ett dugg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0