I'm perfectly lonely.

Vaknade upp av att min lillasyster kom och skrek i mitt rum.. Men jag blev glad när jag förstod vad hon skrek om. Hon skrek att jag måste skynda mig för att vi ska fara till Luleå och äta frukost. Så har shoppat hela dagen typ. Har även lyckats köpa fel tröja, tog två jag prövade och sen skulle jag ha ena. Och när jag väl kom hem såg jag att jag köpt fel jävla tröja.. Sur jag blev! Men inte för att den är ful eller nå, men jag ville ju ha den andra för den var snyggare.... 

Nu väntar jag på maten och ska väl duscha efter det antar jag. Sen ska jag kika igenom no bladet och efter det blir det väl antingen tvn eller datorn, eller både och :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0