Måla måla måla

Jag och Ellinor vet inte varför vi fortfarande är vakna, men vi är iallafall inte ett dugg trötta! Vi tänkte att om vi "vakar" inatt så kommer vi somna riktigt tidigt idag sen. Hade även velat klämma frukost på nyfiket.... hehe. Men vi kommer väl somna vid snart någongång tror jag. Men ska inte sova länge, för då är vi ju inte trötta ikväll. Tjorvigt.

Vi har iallafall fördrivit tiden riktigt bra här, tror 60 procent av min kropp är täckt av målningar.. Samma gäller för Elli. Vissa riktigt fina, andra inte lika fina.... hehe. 

Nu ska vi göra något fränt, senare idag ska jag gratta Krister och äta tårta m.m.

Tidigare idag var vi och köpte cola och sen träffa vi Alex och Simon. Så då for vi hem och fick sällskap av de. Sen for vi ut och hämta min laddare etc. Jag och Ellinor kom hem vid typ ett. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0