Måndag.

När jag la mig ner för att läsa skoterboken så lyckades jag somna, ovanligt? nej.. E ringde efter en timme ungefär och prata med mig, fast då prata jag i nattmössan. Har snackat om skotrar som körde in i plogvallen och som korsade massa vägar.. Men det var väl bara pga. att jag läst skoterboken innan jag somna. Blev iallafall sjukt irriterad på E när hon skratta åt mig och sa att jag sov, för det gjorde jag ju inte.... ;) Nä men det var iallafall det jag försökte övertyga henne om, men hon trodde nog inte på mig..

Då kom hon och hämta mig, vi for till Coop och köpte halstabletter åt henne. Sen vidare mot Gve, gjorde lite fräna saker. En sak var att jag stod på en sida och vägen och filmade när E körde full gas över en guppig väg så hela bilen flög, där dog vi i garv :)

Nu ska jag sova sova sova. 



Puss på näsan. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0