Morgontrött

Nice att jag somna en timme innan jag skulle vakna, så missa alarmet och det sluta med att mamma kom och väckte mig ungefär när vi borde åkt till bussen. Men jag hade blåskatarr och hade haft det hela natten, dels därför jag inte kunnat sova.... Och så skaka jag bara, kunde inte ta det lugnt. Så det sluta med att jag fick meddela dem att jag inte kommer. Kult att man ska bli dålig och det just när man ska göra massa. Haha hände iallafall en rolig sak när jag skulle ringa Barbro, jag letade efter kontakter och bara satt och stirra in i mobilen. Höll den typ 5 cm från ansiktet. Var helt förtvivlad när jag inte hittade det och skrek nästan där, i sömnen dårå. Mamma stod bredvid och vänta på att jag skulle ringa. Haha inte konstigt att jag inte hitta det, det heter ju telefonbok och inte kontakter, jag satt säkert en minut och leta efter kontakter, allt bara snurra i skallen. När jag väl hittat telefonboken så kunde jag hoppa i säng igen. Men nejnej, det gick inte. Har sovit en timme inatt, kult. Ska försöka sova snart iallafall. Kanske till en film. Har nyss pratat med Ellinor en timme, kult det med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0