Onsdag......

Har varit allt från jättedeppig till jätteglad den här veckan. Och det är bara onsdag. Känner att jag verkligen behöver komma bort nu, så längtar till torsdag då jag får fara till pappa och bara mysa. Ser verkligen framemot det. Behöver det nu.



Idag i skolan.. ja den var väl lugn. Men jobbig som fan. Hatar att gå till fyra. Och varje gång man får lämna skolan, bara över en rast eller så, så blir man hur glad som helst. Sanningen är nog den att jag har gett upp ganska så rejält. Efter skolan for jag iallafall hem och nu sitter jag här. Ska äta vid typ 6 och sen klippa håret. Ska väl vara med Sandra idag också, hoppas det får mig på bättre humör.

Nä nu ska jag fixa lite med mitt rum som förövrigt ser förjävligt ut, och sen kolla vilket oth avsnitt jag somna till igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0