Orange

Har verkligen haft så tråkigt som man kan idag, jag har vridit och vänt på mig i sängen. Loggat ut och in på facebook. Stängt och slagit på tvn. Ätit, ätit, ätit. Bytt om flera hundra gånger. Stängt av och på datorn. Läst gymnasieböckerna och läst alla bloggar. Har verkligen inte haft något att göra idag, väntade på att en filur skulle vakna som den gjorde först vid nio.. Hur kan man vakna först vid nio?! Sjukt. Aja, har iallafall inte gjort något idag då. Nu kollar jag tv, sen ska jag ta lite fika och sova efter det.

Imorgon ska jag köpa en till hårfärg och färga rött igen, eftersom min hårinpackning är slut och färgen har runnit ut nu. Det är verkligen oranget hår nu.. Om man säger "oranget".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0