Sjukt mycket snö

Har just ätit min nästan favvo mat, den mat som jag alltid vill ha på alla luncher! Nu fattar nog de mesta som känner mig bra.

Kom in för typ en timme sen kanske, har varit ute och kört hela dagen. Det har varit kul men även pain in the ass. Värsta och bästa skotertrippen någonsin. Har fastnat ett x antal gånger, fått utbrott, tippat, hoppat och fått ont i halsen av allt skrikande. Men har även haft så jävla kul och kört där ingen kört förut. Var uppe på ett berg och kan meddela att det är flera meter snö! Och allt är så himla löst. Det gällde att inte släppa gasen, då var man fast. Tro mig, been there done that. Fikade iallafall uppe på berget i strålande solsken. Och det var hur varmt som helst. Fan att jag glömde fota, hade värsta fin utsikt också.

Nu ska jag bara borsta håret och sen beger vi oss mot stan. Då blir det att direkt ladda ner oth säsong fyra! Och efter det får jag se vad jag hittar på. Kanske bara fixar med datorn och för över alla saker till hårddisken, det återstår att se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0