Skytte?

Vad är det för svammel att man flyttar om stjärntecknena? Nu helt plötsligt blev jag skytte, fan. En gång stenbock, alltid stenbock!

Idag for jag och E från skolan vid elva och just innan ett fick jag reda på att det var inställt så då har jag och E varit på stan, en sväng förbi stackarna i skolan och skjutsat lite folk. Har även testat gå i mina nya skor idag, riktigt fränt.

Nu har jag duschat och ska snart klä på mig nå vettiga kläder sen ska jag plugga no så det ryker (eller iallafall tills någon kan umgås...). Har pluggat skoter idag, men vet inte vars alla mina papper är... De har försvunnit, men nog ska jag väl klara provet iallafall. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0