Varning för långt inlägg

Sitter i min säng och känner lugnet, känns riktigt bra att jag inte behöver tänka på skoterprovet nåmer och att jag har pluggat no grejen så jag är lagomt duktig. Känner att jag behöver lite tid ikväll till att bara vara jag, och inte stressa. Stressa är nog det jobbigaste som finns, blir så jävla sur och får alla på dåligt humör. Och gnäller gör jag också när jag är stressad..

Nu väntar jag på att jag har skrivit klart det här och sen ska jag dra på mig nå sköna mjukisbyxor och sen ska jag plugga lite mer no, men inte tills jag storknar iallafall, för sen får det vara nog. Ska kolla Oth sen och bara mysa till det, men hade varit roligt med lite sällskap. Har iallafall bestämt mig nu, blir byn ihelg igen. Med Sandra och köra skoter! Längtar ♥

Idag har det varit riktigt lugnt, tror jag vet varför. Råkade somna på konserten vi var och lyssna, för de var sjukt dåliga! Hatar att lyssna på folk som sjunger falskt och den här gången var det riktigt seriöst! Hon sjöng för lågt på alla låtar, så jag gav upp och somna istället. Skönt det med. Sen vart det Vetehatten med Elina, råka tappa mitt fikabröd på golvet.. Sad face :( Efter det for vi på lite ärenden och sen for vi tillbaka till skolan med Sara. Slutade fyra idag, och imorgon är det torsdag! Tummen upp för det!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0