You're the perfect thing to say

Jag har länge tänkt göra en sån där "bilder från 2010" grej. Men det har aldrig blivit av, dels för att jag knappt har nå bilder och dels för att det inte hände något intressant förrän på sommaren. Det var då jag började "leva livet" om man kan kalla det så. Jag började träffa människor, istället för att sitta hemma och häcka med en och samma personer. Jag var ute hela nätterna och hade så roligt man bara kan ha. Så jag tänkte, det är ju ingen idé att jag gör en sån lista från hela året. Eftersom halva året var så jävla tråkigt. Ja så om ni vill läsa om mitt 2010 så kan ni kika i arkiven, men det har ni säkert redan listat ut.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0