Why won't you miss me?

Ligger i mitt rum och dör av värmeslag, måste verkligen sänka elementet! Har nyss kollat Easy A, nu blir det antingen sova eller en till film. Känner mig verkligen inte på humör för att sova. Är.. ja vad ska jag kalla det.. jag antar att jag är lite nere om man verkligen kan säga så. Inte pga att jag inte kan sova eller för att jag är sur eller besviken eller något. Men.. ja jag vet faktiskt inte varför men låt oss säga att jag känner mig på ett sätt och sen inte vet hur jag ska förklara det, eller varför jag känner på det sättet. Ja så känns det just nu. 

Imorgon ska jag och Sandra sola och sen hoppas jag kunna dra med henne på fiket en sväng. Det är ju trots allt fettisdag imorgon! Ska äta en semla, men vet inte var.

Idag blev jag upplockad av E och A, då for vi till E. Sen var de bara jag och E kvar. Vi hitta på en del saker och sen kom jag hem. Bra sammanfattning. Men ni får nöja er. 

Godnatt


Beställde shorts och linnet och fick de idag, men vet inte.. shortsen var ganska stora. Ser ut som att jag ska på skattjakt ungefär, som att jag är med i Indiana Jones. Men hur grymt vore inte de?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0