16 dagar till förändring



Nu är det bara 16 dagar kvar tills nian är officiellt slut, och då har jag räknat bort lediga dagar och helger. Men totalt 16 skoldagar kvar, de är ju knappt två veckor. Och på de har jag en debattartikel att skriva, en analys att förbättra, ett religionsprov,två sp nationella, ett eng nationella, ett biologiprov, en låt att välja, att hitta skor till balen och att förbereda mig för det största jag kommer göra i mitt liv. Flytta hemifrån. Vet inte om det är det största jag kommer göra i hela mitt liv, men det största jag kommer göra nu under min ungdom iallafall.

Anyway, en flitig och trög tjej ska ta och städa nu, efter man kommit ut ur duschen för tredje gången idag... Ojdå. Kanske borde väntat med den här duschen tills efter jag städat. Men ska dra en snabb dammsugning och byta sängkläder. Sen blir det middag och leta nya söta kläder. Senare idag blir det väl att umgås med någon, denna någon kanske är Marcus, jepp. Denna dagen har varit så himla soft, har varit ute i solen, har blivit bjuden på plättar hos Danne, har känt håret fläkta i vinden och lyssnat sommarmusik med solglajjor på. Har även klämt en kulglass. Bättre dag kunde man inte hitta! Nu ska jag vara flitig som sagt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0