Du tar sönder mig

Igår fick jag nästan springa hem från skolan och packa för sen kom pappa och hämta mig. Då bar de av mot pvaara och fika och sen hit. Och kan tala om att de kändes gode konstigt att vi bara åkte 12 mil söderut men all snö hann ändå försvinna på vägen. Det var ju vinter där och här fortfarande höst.

Sen for ju jag och syster till byn, mös framför idol och sen for jag och tog en bastu med världens finaste sandra. Efter det hem och sova. Kom alldeles just hem och nu ska jag ligga framför tvn till någon har vaknat, och tills jag slutar känna som jag gör. Sen försöka pallra mig på stan och kolla skor. Efter det så kanske de blir att vara med alexander och säkert marcus också. Men de ser vi ju hur de blir.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0