små lätta moln


You know what? Love isn't blind. It's retarded.

Sitter just nu och har jävligt stor ångest, över allt. Den här dagen har varit lugn, och tråkig, och bra, och dålig. Är sjukt irriterad och känner att jag har för jävla mycket grejer att göra tills skolan börjar. Bara sätta igång med det imorgon antar jag så man hinner bli klart med det. Och sen har jag lite ångest över att jag inte följde med till luleå på dop, hade nog varit så mycket roligare än just nu. Jag är bara less på allt, men deal with it. Idag blev de bastu på dundret relax med nå folk och sen hem till mig, steka palt och käka upp det med elina. Sen kom simon, jacob och jonathan hit och tråkade sig med oss. Nu ska jag och elina sova och imorgon blir de skoter, hoppas de får mitt humör bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0