tystnad, en rökfri viskning



Pluggapluggapluggapluggaplugga borde jag göra, men istället ligger jag här och söker jobb. Fick toppenbetyg idag på engelskan, var nog egentligen inte ens förtjänt det eftersom jag satt och skrev det imorse innan skolan. Vart egentligen inte ens glad, skolan gör mig deprimerad ändå. Snart är det påsklov, bara en och en halv jobbig vecka kvar då. Ihelg ska jag nog smita iväg till luleå för att inhandla lite kläder, kanske stannar i världens bästa by någon dag också för att rasta hjärnan litegrann. Vet inte vart mitt superwoman-humör tog vägen, det försvann nog samtidigt som solen gjorde det och lämnade kvar allt regn. Passande att regnet dyker upp och smälter bort snön när ja äntligen har chans att njuta av vintern. Om det finns någon gud, så tror jag han hatar mig. Behöver en timme i duschen och tystnad, låter himla bra faktiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0